در بزرگراه آزادگان تهران اتفاق افتاد

پراید پس از بغل کردن گاردریل در هوا معلق ماند [عکس]

جام جم سرا: برخورد یک دستگاه کامیون کمپرسی با تویوتا پرادو، تویوتا کمری، ام‌وی‌ام ایکس ۳۳، ام‌وی‌ام ۱۱۰ و دو پراید در بزرگراه ستاری، باعث به جا گذاشتن یک مجروح و خساراتی سنگین شد.
کد خبر: ۷۵۸۰۸۳
تصادف شدید کامیون با ۶ خودرو حادثه‌ساز شد [+عکس]

در ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه امروز، برخورد شدید یک دستگاه کامیون کمپرسی با تعدادی خودرو در مسیر شمال به جنوب بزرگراه ستاری، تقاطع خیابان گلستان باعث ایجاد بروز جراحت جزئی به یکی از رانندگان، ایجاد ترافیک سنگین و خسارت مالی بسیار شد.
به گزارش جام جم سرا، معاون منطقه ۱ عملیات که در محل حادثه حضور داشت در این باره گفت: یک دستگاه کمپرسی پشت چراغ قرمز بزرگراه ستاری با شش دستگاه سواری برخورد کرده بود که باعث مصدومیت جزیی یکی از راننده‌ها و بر جای ماندن خسارت مالی فراوانی در دیگر خودرو‌ها شده بود.
سعید علیزاده افزود: آتش نشانان بلافاصله پس از ایمن سازی محل حادثه، قطع برق خودرو‌ها و نوارکشی محل تصادف، با چند دستگاه جرثقیل خودرو‌ها را جابجا کردند و بعد از پاکسازی محل به ماموریت خود پایان دادند.

(عکس: علیرضا فرمانی+سعید محمدی/۱۲۵)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۶
بابك
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۰
۰
۰
اگر به عكس ها كاملا دقت كنید متوجه می شوید كه پراید كمترین اسیب و سه ماشین خارجی دیگر بیشترین اسیب را دیده اند !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
از مدیریت شركت سایپا كمال تشكر را داریم !!!!!!!!!!!!!!!!!
راننده تریلی
Netherlands
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
۰
۰
این كامیونهای بنزمایلر مال دهه ١٩٥٠ میلادی است , اینها هیچ كدام ترمز خوبی ندارند و از هیچ استاندارد آلودگی محیط زیستی پیروی نمی كنند سالهاست كه توی ایران در حال تولید هستند از پیكان سابقه تولیدشان توی ایران بیشتر است اما چون ماشین سنگین است كسی به تولید آنها توجهی نمیكند
شهروند
Netherlands
۰۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
۰
۰
این كامیونها خیلی قدیمی است و فرسوده هستند , دولت وقتی اعتبار برای خودروهای فرسوده اختصاص در نظر میگیرد تمام اعتبار برای خودروهای سواری یا اتوبوسها هستند , كامیونها هیچ اعتباری دریافت نمیكنند , بعضی ها میلیارد , میلیارد اختلاس میكنند آن وقت بعضی هم باید سوار خودروهای با تكنولوژی ٥٠ تا ٦٠ سال پیش بشوند , این هم نتیجه اش
حسین
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
۰
۰
پراید بیشترین اسسب رو دیده...
بابك
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
۰
۰
من بارها گفته ام این بزرگراه ستاری همین یك چراغ قرمز را دارد و این هم ایجاد ترافیك می كند و پیشنهاد بستن آن و استفاده از مسیرهای جایگزین را داده ام اما كسی گوش نكرد. خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشت اما شاید زمینه ساز بستن تقاطع شود.
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
۰
۰
این پراید در مقابل ماشینهای دیگه هیچی نشده فقط له شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟// هر روز بدتر از دیروز؟

نیازمندی ها